Brugernavn eller kodeord er forkert
Din konto er låst
Profilen er blevet slettet
Log ind med Facebook Log ind med Google

Med SplitCost bliver det lettere at være en del af at bofællesskab. Nu er det slut med post-it sedler eller excel-ark, hvor I holder regnskab over hvor meget I skylder hinanden.

Hvad er SplitCost

SplitCost holder styr på fordelingen af fællesudgifterne imellem dig og dine roommates. Opret udgiften, vælg de roommates der skal være med til at betale, og SplitCost holder regnskab over, hvor meget I skylder hinanden. Med SplitCost har du også jeres fælles indkøbsliste med dig overalt.

Med SplitCost kan I hurtigt og nemt oprette alle jeres fællesudgifter ét sted, skrive hvem der betalte og hvem der fik gavn af det købte, så fordeler SplitCost udgiften på gruppens medlemmer. Med SplitCost har du har også jeres fælles indkøbsliste med dig overalt, så du altid har overblik over hvad der mangler at blive købt ind, og kan se hvem der har købt hvilke ting.

Det får du

  • Øjeblikkelig opdatering når udgifter tilføjes
  • Fælles indløbsliste, der også holder styr på hvem, der har købt de enkelte ting
  • Overblik over bofællesskabets udgifter
  • Overblik over fællesudgifterne fordelt over tid
  • Mulighed for at tilføje medlemmer til gruppen fra dine kontakter, pr. e-mail eller telefonnummer
  • Mulighed for at tilføje både offline og online medlemmer
  • Specielle betalinger imellem to af bofællesskabets roommates
  • Inddeling af jeres fællesudgifter i kategorier og overblik over dem i et diagram
  • Styr på hvor mange penge, I har til gruppens fællesudgifter, når I f.eks. får penge tilbage fra varmeregningen eller vinder en gevinst i Lotto.

Sådan virker det

1
Overblik over jeres seneste køb
2
Overblik over dine roommates
3
Roommate saldo
Hvem skylder penge og hvem har penge til gode
4
Opret udgifter/indbetalinger
5
Overblik alle køb
+
Og meget mere